Přejít na obsah stránky

Info

V průběhu vánočních svátků dochází k úpravě pracovní doby v obchodních kancelářích, pokladně a kancelářích pro vyjadřovací činnost. Více informací .

Elektronický podpis smluv nabízí nově svým zákazníkům vodohospodářská společnost ČEVAK a.s. Tuto možnost mohou využít všichni, kteří mají zřízenou bankovní identitu. Vyřízení podpisu odběratelské smlouvy se tak stává záležitostí několika minut.

Lidé totiž nemusí absolvovat zdlouhavý proces doručení smlouvy v tištěné podobě, její podepsání a odesílání poštou zpět.

„Věříme, že tuto možnost ocení nejen noví zákazníci, ale i stávající odběratelé.  Těm využití digitálního podpisu nabízíme v rámci revize odběratelských smluv,“ vysvětlil ekonomický ředitel Miloš Trnka ze společnosti ČEVAK.

V mailu, jehož přílohou je odběratelská smlouva, stačí kliknout na odkaz, který zákazníka přesměruje na stránku bankovní identity. Tady si každý vybere svou banku a přihlásí se do internetového bankovnictví, kde pokračuje dle návodu.

„Od nás pak obdrží e-mail, že smlouva je v pořádku podepsána a zanesena do našeho systému,“ doplnil Miloš Trnka.

Přejít na navigaci